- Jedni sądzą,że jest to wina właściciela jako iż źle wychował swojego psa, inni z kolei sądzą,że to sam pies (lub ewentualnie rasa)
- Jaka jest moja opinia i co ja sądzę na ten temat?
Co do tej sprawy jest wiele " teorii "
Tak jak wyżej napisałam może to być nie odpowiednie wychowanie psa w nowym domu,lub wchodząc głębiej,hodowli...
Moim zdaniem,główna wina leży po stronie hodowcy i właściciela.
- Dlaczego sądzę,że wina leży po części do hodowcy a po częśći do właściciela
Ponieważ psy powinno się socjalizować od małego, to tak jak z nauką czystości.Podobnie jest z dziećmi,jeżeli nie nauczymy ich chodzić czy mówić,kto to za nas zrobi?
Dlatego sądzę,że psy powinno się socjalizować juz od młodego wieku.
Nie powinno się tego tez robić na zasadzie:
- Mój pies na jednym spacerze W MIARĘ tolerował inne psy,więc mam spokój i nie musze go więcej socjalizować....
NIE!
To tak nie działa...
Myślę,że dałam Wam do myślenia....
Do zobaczeni w kolejnym poście!

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz